Struktureret og selvstændig administrativ medarbejder søges til Ledelsessekretariatet i Udlændingestyrelsen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at være en del af et team, der understøtter organisationens udvikling og medarbejdernes trivsel? Trives du med en bred opgaveportefølje, og evner du både at løse opgaver selvstændigt og i samarbejde med andre? Så er du måske vores nye administrative medarbejder i Ledelsessekretariatet.

Lidt om alt det vi tilbyder
Vi søger en ny kollega til Team Ledelse og Organisation, der er en del af Ledelsessekretariatet i Udlændingestyrelsen. Her er du tæt på ledelsen og med til at løfte centrale opgaver og projekter, der har betydning for styrelsens udvikling, daglige drift og medarbejdernes trivsel.

Team Ledelse og Organisation arbejder bl.a. med onboarding af nye medarbejdere, kompetenceudvikling, kursusaktiviteter, styrelsesarrangementer og meget andet. Derudover står teamet i spidsen for en række organisationsrettede projekter. Du vil indgå i driftsopgaver og projekter som skal sikre den organisatoriske sammenhængskraft og understøtte et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø i styrelsen.

Dine primære opgaver vil være at bistå med den administrative understøttelse af teamets forskelligartede opgaver, hvilket forventes at omfatte følgende:

  • understøttelse af styrelsens interne kursusadministration
  • mødebooking, kalenderplanlægning og bestilling af forplejning
  • administration forbundet med styrelsens forskellige trivselstilbud, eksempelvis massageordning og pausetræning
  • bidrage til brugeradministrationen i Ledelsessekretariatet
  • administration forbundet med indlån og ansættelse af vikarer
  • bidrage med de mere praktiske og administrative opgaver i både tværgående opgaver og projekter.
Dine konkrete arbejdsopgaver kan variere og være afhængig af teamets aktuelle og prioriterede opgaver, men du kan forvente at skulle løse fast tilbagevendende opgaver. Vi kan dog garantere, at du vil skulle løse opgaver og få faglige erfaringer, der kan bidrage til dit videre arbejdsliv på både kort og lang sigt.

Som medarbejder i Ledelsessekretariatet får du ca. 45 engagerede kolleger med forskellige erfaringer, uddannelser, perspektiver og opgaver. Vi er uformelle, og viden er noget, vi deler.

Vores forventninger til dig
Du er kontoruddannet og gerne med speciale i offentlig administration eller lignende. Du har lyst til at arbejde i en organisation med en bred variation af spændende opgaver og stor offentlig bevågenhed. Du skal derudover kunne lide en omskiftelig hverdag, da du mange dage vil opleve, at dagen har budt på meget andet end det, du forventede om morgenen.

Vi forventer herudover, at du:

  • arbejder systematisk og struktureret
  • er serviceminded, nysgerrig og imødekommende
  • er teamspiller, men samtidig kan arbejde selvstændigt
  • er arbejdsom, ansvarsfuld og fleksibel
Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med lignende opgaver i en offentlig myndighed. Derudover, at du har kendskab til kursusportalen CAMPUS og let kan navigere i at bruge Outlooks funktioner.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du ansættes som kontorfunktionær efter OAO-S-Fællesoverenskomsten og Organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK). Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Ansættelsesområdet er Udlændinge- og Integrationsministeriet med tilhørende institutioner, arbejdsstedet er Udlændingestyrelsen, Farimagsvej 51A, 4700 Næstved. Dog kan begrænset rejseaktivitet til især Udlændingestyrelsens andre lokaliteter forekomme. I kontoret er vi flere, der pendler fra fx København til Næstved, og det hybride samarbejde er naturligt for os.

Der er tale om en fast stilling på fuldtid 37 timer om ugen, og stillingen er med tiltræden den 1. oktober 2023.

Politiets Efterretningstjeneste vil gennemføre et sikkerhedstjek af din person, så vi i Udlændinge- og Integrationsministeriet kan vurdere, om du er egnet til at varetage stillingen. Du skal løbende kunne bestå et sikkerhedstjek se under hele din ansættelse. Du kan læse om, hvordan vi behandler dine persondata her.

Har du spørgsmål i øvrigt, er du velkommen til at kontakte teamleder Mie Grave Christensen på telefonnummer 29 32 26 38 eller på e-mail mgch@us.dk eller souschef og enhedschef Linda Kulas Gad på telefonnummer 51 64 60 08 eller på e-mail likg@us.dk.

Søg stillingen
Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest torsdag den 3. august 2023.

Vi forventer at holde 1. samtaler onsdag den 10. august 2023 og 2. samtaler torsdag den 16. august 2023.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Lige Adgang.





INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Udlændinge- og Integrationsministeriet, Slotsholmsgade, Slotsholmsgade 10, 1216 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170423&DepartmentId=8774&MediaId=2441&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862601

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet