Stedfortræder med en socialfaglig baggrund samt krisecentererfaring søges til Krisecenter Vita

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som stedfortræder vil du til dels varetage opgaven som kontaktperson, og være en del af husets daglige drift og pædagogiske arbejde – endvidere vil du have en portefølje af administrative opgaver, som du løser både selvstændigt, og i samarbejde med Krisecenter Vitas centerleder. Yderligere vil du skulle varetage enkelte ledelsesopgaver når centerlederen er fraværende eller afvikler ferie. 

Vi er stærkt optaget af narrativ teori og metode, og ønsker det implementeret i alle sammenhænge i vores organisation – herunder vores tilgang og samarbejde med husenes beboere, i vores skriftlige dokumentationspraksis samt i vores måde at samarbejde i personalegruppen.  

Vi tilbyder:   

·       En spændende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor det   

        faglige niveau vægtes højt.   

·       Deltagelse i ledelsesmøder  

·       En fuldtidsstilling med konkurrencedygtige ansættelsesvilkår og

        rettigheder, god pension og kontinuerlig kompetenceudvikling. 

·       Stor mulighed for at præge og udvikle vores huse i den narrative

        retning. 

·       Fast supervision både i gruppe og individuelt.   

·       Skiftende arbejdstider fordelt på dag- og aften timer. Det må

        påregnes, at der er 2 aftenvagter pr. uge. 

Vi ønsker af dig: 

·       At du er uddannet pædagog, socialrådgiver eller har anden

        relevant socialfaglig baggrund. 

·       At du har en narrativ efteruddannelse/kursus, og er interesseret i, at

        være med til at udbrede denne praksis 

·       Har krisecenter erfaring både SEL §§109 og 110 

·       At du kan understøtte dine kollegaer i forhold til implementering af

        narrativ praksis. 

·       At du nyder både administrative og helt lavpraktiske pædagogiske

       opgaver. 

·       Ikke er bange for at tage aktiv del i den pædagogiske hverdag,  

        med hjælp og støtte til vores beboere – herunder tværfagligt

        samarbejde med handlekommuner, psykiatri o.a. men også lettere   

        rengøring og oprydning. 

·       At du er fleksibel og omstillingsparat – dette da dagene i vores huse

        kalder på en lyst og evne til at kunne omstille sig både dagligt og løbende. 

·       Kan fremvise ren straffe- og børneattest 

·       Har kørekort til bil, og ønsker at benytte den. 

Ansøgning og CV sendes til ansoegning@krisecentervita.dk hurtigst muligt.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du mere end velkommen til at kontakte stedfortræder Anne Petersen på telefon 2526 2107 dagligt mellem kl. 10 og 12.

Der vil løbende blive afholdt ansættelsessamtaler.

 

Krisecenter Vita skal tage del i den store og vigtige opgave krisecentre til alle tider har arbejdet for – at støtte borger, hvor krise og mistrivsel er blevet så stor en del af deres hverdag, at det ikke længere er muligt for dem at være i eget hjem.

Med udgangspunkt i en narrativ tilgang arbejder vi med effekterne af krise, vold og aggression, for at mindske skam, isolation og stigmatisering, i familien og i samfundet, samt for at støtte mennesket i at genfinde egne værdier og handleevne og blive en del af nærende og bekræftende fællesskaber.  

Vi tilstræber et åbent og mangfoldigt krisecenter, båret af ordentlighed og gennemsigtighed, hvor alle mennesker, uanset køn, seksualitet, etnicitet og religion oplever sig velkomne, ønskede og trykke og hvor vores tilstedeværelse er med til at gøre en reel forskel, i det enkelte menneskes liv, såvel som i samfundet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Krisecenter Vita Herlufmagle, Ravnstrupvej, 4160 Herlufmagle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5929072

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet