Sektionsleder for Drift og Enheder til fastansættelse på AMK vagtcentralen i Næstved

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en sektionsleder til Drift og Enheder, der drives af den nære medarbejderledelse og vil tage ansvar for vores køretøjer, medikoteknisk udstyr, samt vores kommunikationssystemer.

Dine opgaver som sektionsleder for Enheder og Drift
Du bliver ansat på AMK vagtcentralen, hvor din primære opgaver vil være at sikre vedligeholdelse og servicering af vognparken, medikoteknisk udstyr, samt kommunikationsudstyret i Præhospitalt Center og Ambulance Sjælland, herunder udbud, indkøb, opbygning, og til sidst bæredygtig bortskaffelse.

Din helt centrale opgave bliver at sikre, at vores drift altid er velfungerende så vores enheder 24/7/365 kan levere det optimale for borgerne. Vi arbejder målrettet med at udvikle nye innovative løsninger og styrke vores grønne profil, hvor du får en central rolle.

Du skal trives i et miljø med varierende tempo og akutte udfordringer. Omdrejningspunktet er hele tiden at være proaktiv og holde vores flåde kørende i samarbejde med AMK vagtcentralen, Ambulance Sjælland og vores samarbejdspartnere. Du skal være i stand at træffe de rigtige beslutninger ud fra et driftsperspektiv der går hånd i hånd med økonomi og servicemål.

Du vil blive ansat på dagvagt, men du skal påregne at der kan forekomme behov for dig i forbindelse med særlige events og længerevarende indsatser, ligesom du vil indgå i Præhospitalt Centers Chefvagt funktion – herunder give fremmøde i LBS.

Det er vigtigt du er handlekraftig og fleksibel, og har erfaring fra de områder du bliver ansvarlig for. Du kan forvente tæt opfølgning fra din chef, hvor coaching og sparring er en selvfølge. Vi arbejder med standardisering via retningslinjer, rammeaftaler, og udbud, og vi arbejder tæt sammen med de øvrige regioner.

En profil der sætter brugerne i centrum – er det dig?
Vi søger dig, der kommer fra en lignende funktion i akutberedskabet, politiet, eller brandvæsnet. Du har viden og erfaring med udrykningskøretøjer, opbygning og indretning, indsigt i lovstof og bekendtgørelser, erfaring med offentligt udbud, og har stor viden om medikoteknisk udstyr som fx defibrillatorer, sprøjtepumper, AED, respiratorer, hjertekompressionsmaskiner, og tilegner dig nemt ny og opdateret viden indenfor området.

Du får ansvar for vores IT og kommunikationsudstyr i køretøjerne, som består af SINE terminaler, Car PC, Assign, mobiltelefoner og den Præhospitale Patient Journal, og vil indgå i nationale projekt- og styregrupper.

Du mestrer de svære og hurtige beslutninger som understøtter driften, og du formår at fastholde og skabe det gode arbejdsmiljø, hvor medarbejderinddragelse er en selvfølge.

Du er mentalt robust og kan håndtere at være på en arbejdsplads, hvor vi hjælper borgere i nød og hvor tragiske hændelser også er en del af hverdagen. Du bliver uddannet til at kunne gennemføre defusing af personalet.

Som person er du særligt dygtig til at holde styr på mange informationer og har et godt overblik. Et overblik, som du anvender til at udvikle retningslinjer og sikre rettidig information og planlægning. Du vil samarbejde tæt sammen med AMK vagtcentralen, samt vores samarbejdspartnere og leverandører.

Du er problemløsende og tænker logisk, samt er driftsorienteret. Du trives med, at dit arbejde er rammesat af en række retningslinjer og almindelig sund fornuft, men aldrig monotont.

Du tager ansvar og er proaktiv, og hjælper dine kolleger når de har behov for det og bidrager til fælles samlede overblik og det gode arbejdsmiljø.

Du er klar og tydelig i din kommunikation, og indgår i et team, hvor vi arbejder med god trivsel og udvikling, samt lægger vægt på det psykiske og fysiske arbejdsmiljø.

Du brænder for at udvikle og præge det præhospitale område, samt har masser af humor og professionalisme. Der vil være 3 medarbejdere i direkte reference til dig, som er specialister inden for hvert deres felt. Du skal løbende sikre tæt opfølgning og udvikling af disse.

Vi investerer i dig
Afhængig af din baggrund vil du blive introduceret til Præhospitalt Centers samlede arbejdsopgaver. Vi har en arbejdsplads med rummelighed og hvor vi vægter det gode arbejdsmiljø højt med fokus på den sociale kapital.

Vi investerer også i din videre udvikling og fremtid med kurser, temadage og relevant uddannelse, så du hele tiden er opdateret og i bevægelse.

Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med HK Offentlig.

Yderligere info
Du skal under hele din ansættelsesperiode kunne opnå og fastholde sikkerhedsgodkendelse til ”hemmeligt”.
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte AMK vagtcentralchef Brian Lindekilde på tlf. 40 22 27 77.

Ansøgningsfrist
Upload din motiverede ansøgning, CV, samt relevante bilag.
Ansøgningsfrist er den 21. juli 2023, og der afholdes samtaler i uge 30.

Tiltrædelse
Den 01. september 2023 eller efter aftale.


Præhospitalt Center
Hvis du kan sætte flueben ud fra størstedelen af dette stillingsopslag, så er vi ikke i tvivl om, at vi kan få stor glæde af dig. Men du skal selvfølgelig også vide, hvad du får, hvis du vælger os:

Præhospitalt Center har omkring 130 medarbejdere, og er et virksomhedsområde på linjen med sygehusene og Psykiatrien i Region Sjælland. Vores vigtigste opgave er at sikre Region Sjælland professionel præhospital kvalitet indenfor akutberedskabet, befordring og uddannelse – i et innovativt og anerkendende perspektiv med borgeren i centrum. Mød centerets ledelse her.

I august 2022 modtog Præhospitalt Center en grøn smiley fra Arbejdstilsynet samt rosende ord for det store arbejde, der bliver lagt for dagen med at sikre og dyrke et godt arbejdsmiljø.

Præhospitalt Center er i rivende udvikling, da vi til februar 2024 hjemtager en del af den ambulancedrift, som Falck på nuværende tidspunkt driver i Region Sjælland.
Tag gerne et kig på vores Facebook- og LinkedIn-profil, hvor du kan følge med i hverdagen i Præhospitalt Center.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 19.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Sjælland, Alleen 15, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.regionsjaelland.dk/job-og-uddannelse/jobside?hr=show-job/35865&linkref=18622&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5856229

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet