BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du struktureret og klar til at yde en ekstra indsats for at få tingene til at fungere i en hverdag med faste deadlines og mange interessenter? Så skal du læse med her.
At gå til prøver er en vigtig – og stressende - del af de studerendes studieliv. Ligesom det trækker store ressourcer hos vores undervisere og censorer, så det har stor betydning, at alting virker og er klar til tiden. Vi søger derfor en dygtig og samvittighedsfuld medarbejder, der kan varetage arbejdet med administration af prøver og modulgodkendelser i et travlt og velfungerende team.
Med Professionshøjskolen Absalons strategi følger et uddannelsesløfte til de studerende. Løftet bygger på en ambition om, at de studerende skal kunne mærke deres uddannelse fra første dag. Derfor skal de studerende opleve, at Absalon er en samlet organisation, der sætter de studerende først, og som har en stærk og tydelig uddannelsesprofessionalisme. For at understøtte denne strategi er det Uddannelsesservices fornemmeste opgave at gøre det let, intuitivt og sikkert for vores studerende at gennemføre en uddannelse hos os.
Vil du være med til at løfte denne opgave? Som administrativ medarbejder vil du indgå i vores team, der administrerer studieforløb for Absalons grunduddannelser. Vi arbejder hele tiden på at professionalisere vores administration og arbejdsgange yderligere samt udvikle fælles løsninger. Det gør vi blandt andet ved hjælp af årshjul og servicekataloger.
Din profil
Vi søger dig, der forstår at arbejde i teams - gerne på tværs af fagligheder. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra uddannelsessektoren. Derudover skal du kunne genkende dig selv i følgende:
Blik for god service.
Det er vigtigt for dig at være imødekommende over for dem, du samarbejder med. Du finder energi i samarbejdet og videndeling med andre, og du leverer altid en indsats med fokus på kvalitet og på den tværgående sammenhængskraft.
Solid erfaring med administration og regelhåndtering.
Det er afgørende, at du arbejder systematisk, struktureret og har helt styr på, hvordan man løser en opgave inden for et givent regelsæt. Du har styr på detaljerne, og du evner at få ”noget fra hånden”. Samtidig har du lyst til at være en del af driften, hvor der både er rutineprægede opgaver samt opgaver, hvor du selv har indflydelse på opgaveløsningen.
Interesse for IT-systemer.
Vi anvender digitale løsninger i stort set alle vores opgaver, og derfor er det vigtigt, at du let kan sætte dig ind i forskellige IT-systemer. Du har lyst til at optimere arbejdsgange og processer, når du ser nye muligheder og løsninger i vores sagsbehandling og det øvrige administrative arbejde.
Derudover forventer vi os, at du:
- har erfaring med studieadministration – gerne prøveplanlægning
- har kendskab til og erfaring med de administrative systemer, som vi bruger herunder esas/SIS/EASY-A og WISEflow
- er en erfaren bruger af Office-pakken (særligt Excel), og forstår dig på LMS samt elektronisk dokument- og sagsbehandlingsværktøjer
Dine arbejdsopgaver
Jobbet indeholder mange spændende opgaver, som vil udfordre dig fagligt og kræver selvstændig opgaveløsning. Dine primære opgaver vil være:
Administration af prøver. Du er med til at tilrettelægge prøveforløb og oprette dem i vores digitale system, WISEflow. Derudover har du kontakt til eksterne censorer og undervisere i forhold til den praktiske afvikling af prøverne.
Registrering af de studerende i vores studieadministrative system (esas). Vi har implementeret et nyt studieadministrativt system, hvor vi vedligeholder alle data om vores studerende. Vi hjælper hinanden med tasteopgaverne i systemet og sparrer med hinanden om nye arbejdsgange.
Dine kolleger
Du bliver en del af team Uddannelsesforløb 1, som er en del af Uddannelsesservice. Vi understøtter vores studerende, uddannelser og praktiksteder. Når vi alle i Uddannelsesservice er samlet, er vi ca. 85 medarbejdere.
I Uddannelsesservice har vi samarbejdsrelationer på tværs af vores lokationer. Det kræver en mobilitet og omstillingsparathed og betyder, at det ikke er hver dag, at alle kolleger møder hinanden. Men når vi gør, så udveksler vi viden, erfaring og nye idéer med hinanden.
Du får ansættelsessted i Næstved eller Vordingborg, hvilket vi i forbindelse med ansættelsen aftaler nærmere med dig.
Sådan ansøger du
- Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område.
- Stillingen er på fuld tid, og vi vil gerne have at du begynder senest den 1. oktober 2023.
- Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Teamleder Gitte Saltoft Christiansen, tlf. 7248 2996
- Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her https://phabsalon.dk/job-i-absalon/ledige-stillinger eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side senest den 14. august 2023.
- Vi forventer at afholde 1. samtalerunde den 23. august 2023 og 2. samtalerunde den 25. august 2023.
Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.
Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution, hvor vi med vores 13 uddannelser uddanner samfundets professionelle til både erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi er fordelt på i alt syv campus.
Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads.
Vi er 800 medarbejdere, vi har 9.000 studerende på vores grunduddannelser og vi efter- og videreuddanner 3.500 kursister hvert år.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Næstved Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Professionshøjskolen Absalon, Campus Næstved, Parkvej, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=5001&departmentId=9396&ProjectId=170540&MediaId=5
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878872