Økonomi- og Administrationschef - Rørby Johansen A/S - Herlufmagle
Ønsker du at spille en central rolle i en dynamisk transportvirksomhed? Hos Rørby Johansen A/S søger vi nu en engageret og alsidig Økonomi- og Administrationschef, der kan tage ansvaret for vores økonomifunktion og administrative opgaver, samt være en del af en spændende virksomhed i vækst.
Om Rørby Johansen A/S
Vi er en familieejet virksomhed med base i Herlufmagle, som tilbyder et bredt udvalg af transportløsninger. Vores flåde tæller bl.a. 15 store kranbiler – herunder en af Danmarks største med en 600 t/m kran – samt over 35 lastbiler til entreprenørkørsel og maskintransport. Derudover har vi en omfattende beholdning af affaldscontainere og køreplader.
Hos os værdsætter vi høj kvalitet, godt samarbejde og en evne til at løse komplekse opgaver for vores kunder.
Om stillingen
Som Økonomi- og Administrationschef bliver du ansvarlig for en bred vifte af økonomiske og administrative opgaver, og du vil være nøgleperson i at sikre overblik og fremdrift i vores økonomifunktion.
Dine ansvarsområder inkluderer bl.a.:
- Økonomistyring:
- Udarbejdelse af månedlige vognregnskaber.
- Kvartalsvise perioderegnskaber.
- Klargøring og udarbejdelse af materiale til årsregnskaber for revisor (regnskabsår 30/9).
- Afstemning og betaling af kreditorer.
- Ajourføring af anlægskartotek.
- Kontakt til revisor, bank, leasingselskaber m.v.
- Forsikringsadministration:
- Kontakt til forsikringsselskaber og håndtering af skadeanmeldelser.
- Opdatering af forsikringer på materiel.
- IT og systemer:
- Overordnet IT-ansvar, herunder kontakt til IT-leverandører og håndtering af mindre IT-problemer.
- Implementering af nyt ERP-system, der matcher vores behov inden for entreprenørkørsel og udlejning.
- Administration og HR:
- Afløsning ved ferie og sygdom i løn/HR-funktionen, daglig bogføring af ind- og udbetalinger samt rykkerprocedurer for debitorer.
- Diverse fællesopgaver, fx bestilling af arbejdstøj og telefoni m.v.
Du vil arbejde tæt sammen med vores dygtige bogholder og referere direkte til virksomhedens ledelse.
Vi tilbyder dig:
- En spændende stilling med en bred opgaveportefølje og stort ansvar.
- En arbejdsplads med korte beslutningsveje og en uformel tone.
- Mulighed for at præge vores økonomiske processer og implementere nye systemer.
- God løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedssikring.
Din profil
Vi søger dig, der:
- Kommer med erfaring fra en tilsvarende stilling.
- Er struktureret og detaljeorienteret, men samtidig løsningsorienteret.
- Har erfaring med ERP-systemer (kendskab til Aspect4 og Lessor er en fordel men ikke et krav).
- Kan håndtere mange bolde i luften og trives med både strategiske og praktiske opgaver.
- Har flair for IT og gerne erfaring med implementering af nye systemer.
Det er en fordel, hvis du har erfaring fra transportbranchen eller lignende, men det er ikke et krav.
Søg stillingen:
Vi indkalder løbende til samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. Vi opfordrer derfor til at søge hurtigst muligt, hvis du er interesseret i stillingen.
BEMÆRK: Vi kan ikke håndtere ansøgninger sendt pr. alm. mail, hvorfor du bedes anvende nedenstående link.
Peeq står for rekrutteringsprocessen til denne stilling. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Helle Dybdahl-Eriksen hos Peeq på telefon +45 22 30 52 90.
Vi ser frem til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Næstved Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Rørby Johansen A/S, Håndværkervej, 4160 Herlufmagle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6153433